Interim management

Interim marketing- en merkmanagement

Als interim marketingdirecteur of manager met expertise in merkstrategie, positionering en merkmanagement versterk ik uw onderneming. Tijdelijk of als projectmanager bij grote merkveranderingen als rebranding, herpositionering en rationalisatie.

Laten we kennismaken

Als interim marketingdirecteur of manager met expertise in merkstrategie, positionering en merkmanagement versterk ik uw onderneming. Tijdelijk of als projectmanager bij grote merkveranderingen als rebranding, herpositionering en rationalisatie.

Waarom samenwerken?

Ruime managementervaring

Jarenlange ervaring als (interim)manager in diverse marketingfuncties. Ook in complexe organisaties met veel stakeholders.

Diepgaande merkexpertise

Diepgaande kennis van merkstrategie, positionering en merkmanagement. Studeerde cum laude af als Master of Brand Management.

Ervaring als consultant

Beschikt als consultant en trainer over methodes, tools en workshops om vele marketing- en merkvraagstukken te analyseren en op te lossen.

Neem contact op

[FUN-DE-MEN-TAL]
important; essential;  principles that serve as the groundwork of a system

"Als persoon ben ik nuchter, koersvast en recht door zee. Geen knollen voor citroenen verkopen, dat vind ik belangrijk.


Daarom werk ik evidence based en op basis van duidelijke doelen en afspraken. Daarbij zijn voor mij een sterk merk, aantrekkelijke proposities en hechte strategische relaties fundamenteel voor ondernemingssucces nu en voortbestaan straks.


Als auteur en trainer deel ik regelmatig mijn vakkennis. De artikelen en columns die ik voor verschillende vakmedia en -organisaties in Nederland schrijf, publiceer ik ook op deze site."

“Sterke strateeg die begrijpt hoe een organisatie werkt. Hij heeft de unieke combinatie van zaken voor elkaar op de korte termijn, maar daarbij wel bouwend aan lange termijn succes.”

Gijsbrecht Vijn, Lemon Scented Tea

“Merkenbouwer pur sang. Overziet alle facetten daarbij haarscherp. Ook stelt hij altijd scherpe vragen en legt hij vaak ‘de waarom achter de waarom’ bloot. Sterk vind ik dat.”

Mark de Lange, Beklijf

“A true professional. Throw him your brief and he'll navigate you through the most complex of brand issues. He's calm, methodical, strategic, great with people and really knows his stuff!” 

Kirsty Mellor, Sekurit Service

Share by: